Tryb oświetlenia wnętrz

Tryb oświetlenia wnętrz

KeyShot 6 wprowadza aż sześć nowych trybów oświetlenia wraz z nowym algorytmem opracowanym specjalnie dla wizualizacji wnętrz. Wszystko po to, aby zwiększyć wydajność renderowania oraz maksymalnie uprościć proces doboru parametrów związanych z oświetleniem.

 

Rendering regionów w podglądzie rzeczywistym

Użytkownicy KeyShot 6 Pro mogą teraz renderować dowolny region w podglądzie rzeczywistym. Tylko zaznaczony obszar będzie renderowany, tak aby zoptymalizować wydajność.
Rendering regionów w podglądzie rzeczywistym

Zapis zestawów scen

Możliwość zapisu aktywnego zestawu scen pozwala na łatwe udostępnianie użytkownikom KeyShot HD dostępu do scen utworzonych w KeyShot Pro.

Zapis zestawów scen

Wielowarstwowe PSD

Renderowanie obrazów i klatek animacji w formacie PSD i PSD 32, które pozwala zapisać przebiegi i warstwy jako osobne warstwy w pliku Photoshop.

Wielowarstwowe PSD

Materiały na etykietach

Materiały oraz tekstury mogą być teraz nakładane na etykiety, dla jeszcze lepszego ich odwzorowania oraz zwiększenia realizmu.

Materiały na etykietach

Graf materiałów

Edycja oraz tworzenie materiałów jest teraz prostsze i bardziej intuicyjne niż kiedykolwiek wcześniej. Wprowadzony w KeyShot 6 Graf materiałów wyświetlany jest w nowym oknie, w którym w sposób przejrzysty, w formie grafu wyświetlane są wszystkie materiały, tekstury oraz etykiety powiązane z danym elementem.

Graf materiałów

 

Animacja materiałów

Animacja koloru i Animacja właściwości materiału pozwalają na płynną zmianę koloru oraz ustawień materiału, a także zmianę przeźroczystości i oświetlenia.
Animacja materiałów

Nowa tekstura Okluzja

Ta nowa tekstura proceduralna pozwala na wyświetlenie dodatkowego cieniowania na materiale. Może być to użyte do podkreślenia lub rozszerzenia cieni.
Nowa tekstura Okluzja

Edytor geometrii

Nowy Edytor Geometrii pozwala na swobodny podział i rozdzielanie powierzchni, a także zamykanie otwartych powierzchni wg. granicy bezpośrednio w środowisku KeyShot.
Edytor geometrii

Konsola skryptów

Konsola skryptów pozwala znacząco poszerzyć możliwości KeyShot. Skrypty realizowane są przy użyciu języka Python 3.4.
Konsola skryptów

Widok geometrii Open GL

Widok geometrii Open GL

KeyShot 6 wprowadza nowy sposób ustawienia sceny z wykorzystaniem widoku OpenGL. Widok ten wprowadza dodatkowy, dynamiczny podgląd rzeczywisty widziany z perspektywy osoby trzeciej, możliwość odtwarzania animacji 1:1, kontrolę ścieżki kamery oraz wiele dodatkowych opcji.

 

Przesunięcie obiektywu

Nowa funkcja przesunięcie obiektywu pozwala dopasować piony w scenie, aby stworzyć idealną wizualizację architektury z wykorzystaniem tylko jednego przycisku.
Przesunięcie obiektywu

Nowe wtyczki

Nowe darmowe wtyczki poszerzają funkcję importu oraz możliwość połączenia LiveLinking z Maya, 3ds Max oraz Cinema 4D.
Nowe wtyczki

Zachowanie jakości obrazu

Zachowaj idealną jakość interaktywnych prezentacji KeyShot XR podczas ich powiększania na stronach internetowych.
Zachowanie jakości obrazu

Animacja panoramy

KeyShot 6 pozwala na proste i łatwe tworzenie animacji panoramy, poprzez użycie kamery jako środka obrotu widoku.
Animacja panoramy

Animacja ścieżki kamery

Animacja ścieżki kamery

Stwórz animację, która powoduje zmianę poziomu przeźroczystości elementu, określając zakres zmiany. Dopasuj opcję przeźroczystość części, lub grup części i ciesz się nową animacją zanikania.