Kreator konfiguracji

Kreator konfiguracji jest zupełnie nowym narzędziem dostępnym w KeyShot 7 PRO, które pozwala na przedstawianie i renderowanie różnych wariantów modelu w różnych opcjach materiałowych i oświetleniowych w czasie rzeczywistym. Funkcja ta z powodzeniem może by wykorzystana podczas pracy grupowej, lub na spotkaniu z klientem.

Interfejsy

Interfejsy pozwalają na tworzenie własnych aranżacji obszaru roboczego, które najlepiej pasują do Twojego stylu pracy. Interfejs, który stworzysz, zapamiętuje pozycję, rozmiar i sposób dokowania okien, kolejność zakładek itp.

Własne skróty klawiszowe

KeyShot 7 umożliwia teraz zmianę istniejących lub dodawanie nowych skrótów klawiszowych do bardzo wielu funkcji dostępnych w KeyShot. Możesz również zapisać różne konfiguracje.

Nowe parametry materiałów

KeyShot 7 to jeszcze większe możliwości dostosowania materiałów. Głębokość przeźroczystoci, pokrycie lakierem bezbarwnym, kolor cienia, czy powłoka anodowana to tylko niektóre z nich.

Dostosowanie teselacji

Model, zaimportowany z danymi NURBS może być poddany ponownej teselacji wewnątrz sceny, bez konieczności jego ponownego importowania. Pozwala to na dostosowanie jakości krawędzi modelu.

Nowe typy materiałów

KeyShot 7 oferuje dostęp do dwóch nowych materiałów. Plastik (przeźroczysty) – nowy typ materiału umożliwiający odtworzenie skomplikowanych materiałów takich jak poliwęglan, czy ABS. Materiał ten pozwala kontrolować poziom przenikania światła. Drugi typ materiału pozwala na wczytanie niestandardowego materiału z pliku w formacie .axf lub .xml.

Mapowanie tekstur

Algorytm mapowania tekstur został zupełnie odświeżony. Aktualizacja obejmuje narzędzie interaktywnego mapowania, możliwość wyśrodkowania na modelu, lub części. Nowy typ mapowania planarnego i wiele więcej.

Zintegrowany edytor HDRI

Edytor środowisk HDRI jest teraz w pełni zintegrowany z zakładką Środowisko w oknie Projektu. Dane środowisk przechowywane są teraz wewnątrz pliku KeyShot. Możesz również stworzyć listę środowisk dla danej sceny.

Multi-Materiały

Od teraz każdy materiał może zostać przekonwertowany na multi-materiał. Daje to możliwość przypisania kilku różnych materiałów do tej samej części i pozwala na płynne przełączanie się między nimi.

Kamera panoramiczna

Ustawienia obiektywu panoramicznego pozwalają na renderowania w czasie rzeczywistym, lub w określonym formacie wyjściowym sferycznych, lub sześciennych map obrazów, również plików EXR mogących być środowiskami 

Studia

Studia dostępne w KeyShot 7 są nowym sposobem tworzenia kompletnych scen, różniących się między sobą ustawieniami kamery, środowiska, modelu i materiałów, w jednym pliku. W dowolnej chwili możesz przełączać się między Studiami.

Tekstura Wideo

Sekwencja obrazów, lub plik wideo, może zostać użyty jako tekstura, lub etykieta nałożona na obiekt, np. w celu animacji wyświetlaczy urządzeń.

Animacja deformacji

Animacja deformacji może zostać zaimportowana jako plik Alembic i być odtworzona i renderowana w czasie rzeczywistym.

Rendering VR

Rendering VR w czasie rzeczywistym jest teraz dostępny dla urządzeń Oculus Riff i HTC Vive Head Mounted Display (HMD).

Nowy Rendering Sieciowy

Rendering Sieciowy KeyShot 7 został zupełnie od nowa przepisany. Aby zobaczyć nową listę funkcji sprawdź Pomoc w programie KeyShot.