keyshot-nr-fab-splash-1024x491

System renderingu sieciowego KeyShot, pozwala na efektywne wykonanie oraz zarządzanie procesem wizualizacji statycznych foto-realistycznych obrazów, animacji czy interaktywnych modeli 3D gotowych do umieszczenia na stronie internetowej. Po prostym procesie instalacji, każdy użytkownik KeyShot, może wysłać zadanie do wykonania w kolejce sieciowej. Wszyscy użytkownicy mogą zobaczyć, jakie zadania są kolejne do wykonania.

Jak działa rendering sieciowy KeyShot?

System renderingu sieciowego KeyShot składa się z trzech elementów: trybu Master, trybów Slave i Kolejki.

Tryb Master zarządza renderingiem sieciowym KeyShot. Renderingi są ustawiane w kolejkę, a do ich wyliczenia wykorzystywana jest moc obliczeniowa komputerów, na których jest zainstalowany tryb Slave.

Rendering sieciowy KeyShot jest kompatybilny z komputerami PC oraz MAC.

keyshot-nr-fab1

Im więcej rdzeni procesorów możemy wykorzystać, tym szybciej otrzymamy gotowe wizualizacje.

Ile rdzeni procesorów można wykorzystać?

keyshot-network-rendering-queue

Roczna licencja renderingu sieciowego, może wykorzystać od 32 rdzeni, aż do 256, co pozwala skrócić czas oczekiwania na rendering do minimum.