fbpx

Nowości w KeyShot 6

nowosc keyshot 6 news 2
KeyShot Co nowego 6 tryb oswietlenia wnętrz

Tryb oświetlenia wnętrz

KeyShot 6 wprowadza aż sześć nowych trybów oświetlenia wraz z nowym algorytmem opracowanym specjalnie dla wizualizacji wnętrz. Wszystko po to, aby zwiększyć wydajność renderowania oraz maksymalnie uprościć proces doboru parametrów związanych z oświetleniem.

Rendering regionów w podglądzie rzeczywistym

Użytkownicy KeyShot 6 Pro mogą teraz renderować dowolny region w podglądzie rzeczywistym. Tylko zaznaczony obszar będzie renderowany, tak aby zoptymalizować wydajność.

KeyShot Co nowego 6 rendering regionow

Zapis zestawów scen

Możliwość zapisu aktywnego zestawu scen pozwala na łatwe udostępnianie użytkownikom KeyShot HD dostępu do scen utworzonych w KeyShot Pro.

KeyShot Co nowego 6 zapis zestawow scen

Wielowarstwowe PSD

Renderowanie obrazów i klatek animacji w formacie PSD i PSD 32, które pozwala zapisać przebiegi i warstwy jako osobne warstwy w pliku Photoshop.

KeyShot Co nowego 6 wielowarstwowe PSD

Materiały na etykietach

Materiały oraz tekstury mogą być teraz nakładane na etykiety, dla jeszcze lepszego ich odwzorowania oraz zwiększenia realizmu.

KeyShot Co nowego 6 materiał na etykietach
KeyShot Co nowego 6 graf matriałów

Graf materiałów

Edycja oraz tworzenie materiałów jest teraz prostsze i bardziej intuicyjne niż kiedykolwiek wcześniej. Wprowadzony w KeyShot 6 Graf materiałów wyświetlany jest w nowym oknie, w którym w sposób przejrzysty, w formie grafu wyświetlane są wszystkie materiały, tekstury oraz etykiety powiązane z danym elementem.

Animacja materiałów

Animacja koloru i Animacja właściwości materiału pozwalają na płynną zmianę koloru oraz ustawień materiału, a także zmianę przeźroczystości i oświetlenia.

KeyShot Co nowego 6 animacja materiałów

Nowa tekstura Okluzja

Ta nowa tekstura proceduralna pozwala na wyświetlenie dodatkowego cieniowania na materiale. Może być to użyte do podkreślenia lub rozszerzenia cieni.

KeyShot Co nowego 6 nowa tekstura okluzja

Edytor geometrii

Nowy Edytor Geometrii pozwala na swobodny podział i rozdzielanie powierzchni, a także zamykanie otwartych powierzchni wg. granicy bezpośrednio w środowisku KeyShot.

KeyShot Co nowego 6 edytor geometrii

Konsola skryptów

Konsola skryptów pozwala znacząco poszerzyć możliwości KeyShot. Skrypty realizowane są przy użyciu języka Python 3.4.

KeyShot Co nowego 6 konsola skryptów

KeyShot Co nowego 6 Widok geo Open GL

Widok geometrii Open GL

KeyShot 6 wprowadza nowy sposób ustawienia sceny z wykorzystaniem widoku OpenGL. Widok ten wprowadza dodatkowy, dynamiczny podgląd rzeczywisty widziany z perspektywy osoby trzeciej, możliwość odtwarzania animacji 1:1, kontrolę ścieżki kamery oraz wiele dodatkowych opcji.

Przesunięcie obiektywu

Nowa funkcja przesunięcie obiektywu pozwala dopasować piony w scenie, aby stworzyć idealną wizualizację architektury z wykorzystaniem tylko jednego przycisku.

KeyShot Co nowego 6 przesunięcie obiektywu

Nowe wtyczki

Nowe darmowe wtyczki poszerzają funkcję importu oraz możliwość połączenia LiveLinking z Maya, 3ds Max oraz Cinema 4D.

KeyShot Co nowego 6 nowe wtyczki

Zachowanie jakości obrazu

Zachowaj idealną jakość interaktywnych prezentacji KeyShot XR podczas ich powiększania na stronach internetowych.

KeyShot Co nowego 6 zachowaie jakośi obrazui

Animacja panoramy

KeyShot 6 pozwala na proste i łatwe tworzenie animacji panoramy, poprzez użycie kamery jako środka obrotu widoku.

KeyShot Co nowego 6 animacja panoramy
KeyShot Co nowego 6 animacja ścieżki kamery

Animacja ścieżki kamery

Stwórz animację, która powoduje zmianę poziomu przeźroczystości elementu, określając zakres zmiany. Dopasuj opcję przeźroczystość części, lub grup części i ciesz się nową animacją zanikania.